شرایط و ضوابط

  1. شرایط و ضوابط استفاده از سایت

استفاده از فروشگاه دکووسنا به معنی توافق کامل شما با شرایط و ضوابط ذیل تلقی می گردد:

  1. خرید کالا از فروشگاه دکووسنا بر مبنای قوانین و آئین نامه‌های موجود در تجارت الکترونیک و با رعایت کامل تمام قوانین جمهوری اسلامی ایران صورت می پذیرد.
  2. خدمات و محتویات این سایت براى استفاده شخصى و غیر تجارى مشتریان عرضه شده است و مالکیت معنوی اطلاعات موجود در آن متعلق به این فروشگاه بوده و هر گونه سوء استفاده از این اطلاعات پیگرد قانونی دارد. استفاده غیرتجاری از محتویات سایت با ذکر منبع بلامانع است و اگر مایلید از اطلاعات موجود در سایت جهت مقاصد تجاری استفاده نمایید باید از طریق پست الکترونیکی info@decovasna.comدرخواست خود را ارسال نموده و اجازه نامه کتبی اخذ نمایید.
  3. اطلاعات درج شده در خصوص مشخصات فنی کالاهای ارائه شده از منابع معتبر خارجی ترجمه، و یا از شرکت‌های سازنده اخذ گردیده است، ممکن است اطلاعات موجود یا ارائه شده در فروشگاه دکووسنا در مواردی غیر دقیق یا دارای خطاهای نگارشی باشد، فروشگاه دکووسنا مسئولیتی در قبال اطلاعات ارائه شده برعهده نخواهد گرفت. این فروشگاه به طور مداوم نسبت به بررسی و بروز رسانی اطلاعات و محتویات آن اقدام خواهد نمود.
  4. کاربران هنگام سفارش کالا ملزم می باشند اطلاعات صحیح کامل را در پایگاه درج کنند. بدیهی است کاستی یا نادرستی اطلاعات مانع تکمیل درست و ارسال به موقع سفارش خواهد شد.
  5. ارتباط فروشگاه دکووسنا با کاربران از طریق info@decovasna.com بر قرار می گردد و فقط با استفاده از اطلاعاتی که کاربران در سایت درج کرده اند (همانند نشانی، تلفن و …) صورت می پذیرد.
  6. فروشگاه دکووسنا به هیچ وجه اطلاعات منحصر بفرد کاربران را به اشخاص و طرفین غیر واگذار نخواهد کرد و ضمنا با استفاده از آخرین فن آوری‌ها متعهد است حتی المقدور از حریم شخصی کاربران دفاع کند.
  7. شرایط و ضوابط خدمات فروش کالا

از نظر حقوقی، در معاملات فروشگاه دکووسنا ، سایت decovasna.com   به عنوان فروشنده و کاربر اینترنتی سفارش دهنده به عنوان خریدار تلقی می شوند.

  1. فروش کالا بر مبنای نوع و مقداری صورت می گیرد که خریدار آن را در فروشگاه دکووسنا درج نموده است.
  2. فروشنده به هنگام تائید سفارش کالا، مشخصات و زمان ارسال کالا را تعیین کرده و به اطلاع خریدار می رساند.
  3. مکان و زمان تحویل کالا توسط خریدار در فروشگاه دکووسنا درج شده و این فروشگاه به عنوان فروشنده متعهد است با رعایت سیاستهای معین ارسال کالا، سفارش را در آن مکان و زمان تحویل دهد. مسئولیت عدم حضور سفارش دهنده در مکان و زمان تعیین شده بر عهده خریدار است .
  4. در صورتی که فروشنده به دلایلی که خارج از اراده او می باشد، توان تحویل کالا را در موعد مقرر نداشته باشد و طرفین درباره یک موعد جدید به توافق نرسند، هریک از طرفین حق دارند بدون هیچگونه هزینه ای سفارش را فسخ نماید.
  5. در صورت ایجاد نوسانات شدید در بازار  فروشنده امکان تحویل کالا با قیمت خریداری شده را نداشته باشد و همچنین خریدار مایل به ادامه خرید با قیمت جدید نباشد ، فروشنده موظف است حداکثر ظرف ۷۲ ساعت مبلغ فاکتور را به حساب خریدار عودت دهد و همچنین مسئولیتی بر عهده فروشنده نمیباشد.

مشتری گرامی، ضمن تشکر از انتخاب شما، خواهشمند است به موارد زیر دقت فرمایید.

ارسال سفارشات در محدوده تهران بزرگ از طریق پیک و در سایر مناطق و شهرستانها به واسطه تیپاکس ، پست انجام می شود. کلیه کالاها به وسیله حمل کننده بیمه میشوند (به جز سرویس پست ) و در صورتی بروز مشکل در کالا حین حمل شرکت خدمات دهنده پاسخگو میباشد.

کلیه سفارشات ثبت شده در سایت، با توجه به مقصد آنها توسط پیک، پست و یا تیپاکس ارسال می شود و هزینه ارسال با توجه به مسافت و وزن محاسبه شده و پرداخت آن به عهده مشتری می باشد 

  1. شرایط و ضوابط خدمات پس از فروش کالا

الف) برگشت کالا (حق انصراف)

  1. قبل از ارسال کالا: در صورت انصراف از دریافت کالا پس از تسویه حساب و قبل از ارسال کالا، کل وجه به حساب بانکی خریدار مسترد خواهد شد.
  2. بعد از ارسال کالا: کالای خریداری شده (به شرط باز نشدن بسته بندی کالا و درصورت عدم هرگونه خسارتی به کالا و بسته بندی آن) از تاریخ تسلیم کالا در صورت نقص در کلا حق انصراف داشته و به محض استفاده از حق انصراف، فروشگاه دکووسنا بدون مطالبه هیچ گونه وجهی عین مبلغ دریافتی را در اسرع وقت به شما مسترد خواهد کرد و تنها هزینه ی تحمیلی بر مشتری هزینه باز پس فرستادن کالا خواهد بود. (ماده ۳۷ قانون تجارت الکترونیک)
بازگشت به بالا